IAA München 2021: ‘klinkend succes’

De IAA 2021 in München is volgens organisator VDA een ‘klinkend succes’ gebleken. Ondanks de nieuwe locatie en minder deelnemende automerken reisden 400.000 mensen af naar de Beijerse hoofdstad München.

744 exposanten uit 32 landen trokken 400.000 bezoekers uit 95 landen: dat is dit jaar de balans van de IAA, de Duitse autobeurs die in 1897 voor het eerst werd gehouden in Berlijn, door de jaren heen verkaste naar Hannover en Frankfurt om in 2021 neer te stijken in München. Behalve de locatie en de naam (IAA Mobility) was ook het concept nieuw. Nog meer dan de afgelopen jaren lieten veel grote automerken verstek gaan, maar de IAA vulde dat hiaat in met exposanten die zich bezighouden met ‘new mobility’. Autodeelprogramma’s, stepjes, ‘digital solutions’ en elektrische fietsen bezetten de plekken waar merken als Opel of Peugeot in een vorig leven zouden hebben staan schitteren, terwijl op het …

Lees verder…

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *